BloodBowl Sabadell
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL

+2
Seti
nubti
6 participantes

1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL Empty 1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL

Missatge  nubti Ds Jul 04, 2009 7:51 pm

Doncs aixó un torneig de blodd bowl a resoldre com a molt en un cap de setmana.Data 25/26-Juliol-2009

Normes:

-Qualsevol equip de blod bowl pot participar.Pagant la quota de 10.000 credits en concepte d'inscripció.
-El torneig sera per eliminatoria directe a un partit, si guanyes pases i si perts surts.
-El camp sera el reglamentari de blod bowl. No es permeten els modificats.
-Els premis seran acordats quant se sapiga el nº de participans.
-Els equips que s'enfrotin guanyaran experiencia i rebran ferides inclus per les seves lligues.

La finalitat del torneig esque els jugadors de primera i segona es coneixin. Pasar una estona jugant i veient blod bowl i la fundamental divertirse.
lloc: En principi a casa meva . pirat a no se que algu ofereixi un lloc millor per portar-l'ho a terme.
inscripcions: contesteu aquets post i el dia del torneig procureu tenir 10.000 credits a la tesoreria.
nubti
nubti

Nombre de missatges : 21
Data d'inscripció : 13/06/2009
Ubicació : Sabadell

Tornar a dalt Ir abajo

1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL Empty Re: 1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL

Missatge  Seti Dg Jul 05, 2009 10:41 am

Jo crec que podré participar. En un principi, els Imparables d'Skavensburg seran part del torneig.

Seti
Admin

Nombre de missatges : 71
Data d'inscripció : 15/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL Empty Re: 1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL

Missatge  Polito. Dg Jul 05, 2009 11:22 pm

Jo m'apunto. Espero que els de segona haguem fet mes partidets que els de primera fins llavors. Aixi estarem mes igualats.
I una coseta. Hi ha gent que no esta registrada al forum i per tant no s'enteren de res d'aixo. Encara que mirar el forum de tant en tant esta be, no es obligatori. Els hi hauriem de dir i fer correr la veu. Jo ,a mes, intento que la gent entri, pero alguns passen. Doncs aixo, que els hi hem de dir per sms o telefon.
Polito.
Polito.
Admin

Nombre de missatges : 111

https://bloodbowlsabadell.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pacurri Dj Jul 09, 2009 1:55 pm

Yo me apunto... pero lo confirmo la misma semana....

Los Elfos Oscuros preparan estrategias nuevas!!!! pirat

Pacurri

Nombre de missatges : 10

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Polito. Dv Jul 10, 2009 1:53 am

Joder, algu que escrui i no es un dels de sempre... Ens veiem pakurri a la copa!!
Polito.
Polito.
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Pacurri Dv Jul 10, 2009 8:06 am

Eyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy primo hermano!!!!!! que siempreme das pal pelo.....
Pues suerte al Llibert pq yo soy despistao..... Se lo digo Hoy al Comax.....

Que la fuerza os acompañe (porque la suerte seguro, eh Polito!!! jeje)

Bueno piratillas pirat !!!!

Pacurri

Tornar a dalt Ir abajo

1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL Empty PUTOOOS ELFOOS ARRRGH!

Missatge  deca Dg Jul 12, 2009 7:23 pm

jo tbe m,apuntu

deca

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Seti Dl Jul 13, 2009 7:13 am

Els Imparable d'Skavensburg es donen de baixa.

Seti
Admin

Nombre de missatges : 71
Data d'inscripció : 15/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Harrod_222 Dl Jul 13, 2009 10:25 pm

Ieps conteu amb mi! X cert em falta jugar la 3a jornada contra l'Uri, si voltes x aki aviam si kedem, sino et fai un truk!! Vagi be gent!! Wink

Harrod_222

Nombre de missatges : 15
Data d'inscripció : 13/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  nubti Dc Jul 22, 2009 3:02 pm

Dissapte a les 8:30 del mati pels mes matiners ja es pot anar fent partits.
nubti
nubti

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Polito. Dj Jul 23, 2009 8:18 am

Joder, aquest cap de setmana pujare a Maçanet. Aixo fara impossible jugar la Copa d'estiu. Ho sento molt nanos. Aixo si, plantare alla unes plantetes aquest finde i ja us donare un parell de porretes per compensar la meva absencia. Una abraçada a tots els que entreu per aqui.
Polito.
Polito.
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

1er TORNEIG D'ESTIU DE BLODD BOWL SABADELL Empty CLASSIFICACIÖ TORNEIG

Missatge  nubti Dg Jul 26, 2009 10:01 am

-POL
-PACO
-URI
-LLIBERT

Els Elfos Sylvanos estan en posesió del trofeu del qual gaudiran fins el proxim torneig.
nubti
nubti

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Harrod_222 Dg Jul 26, 2009 12:53 pm

El torneig ha anat a parar a 2a, aixo esta molt be!!! jejeje!! Po els odiats elfos, ja t'enganxare quan vinguis a jugar al meu camp, et deixare sense jugadors, nomes et quedaran linies!!

vengaaaaaaaaaa!!!

Harrod_222

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Polito. Dg Jul 26, 2009 11:16 pm

Hola a tots els que entreu per aqui. Hauria posat avans el post, pero he estat amb l'equip celebrant la copa. Resulta que esta feta amb or dels nans de "noseon" i pesa la puta hostia, mes val una fortuna (crec que aquesta es la quarta que fan).
Aqui us poso la cronica de la final desde el punt de vista silva:
La semifinal contra els orcs va ser una partit facil. Estava plovent i els orcs encara tocaven pitjor la pilota. I a mes, van tenir molt mala sort. El Sr. Marceli va fer un TD en un sol torn i despres tot va anar be. Al final 5-1 i sense cap ferit. Al contrari que l'equip del Llibert que va tenir 2 morts. I amb una sort memorable, un elf del Pakito va marcar a la prorroga i es va classificar per la final. Jo, amb els 120k de la entrada vaig fitxa un ballari anoment Skariwey per la final.
La final va ser un partidas. El Sr. Marceli va fer un HadTrick. Ja te practica amb els TD en un torn. El Buigas (Home-arbre) va fer 3 ferides de les 5 que van rebre els jugadors del Pako. I si els silvans estan ferint a mansalva i no pillen casi, que mes poden demanar? Tot i que va intentar matar al Sr. Marceli (va quedar 2 cops inconcient) no va pillar gaire l'equip. Tot el partit amb jugadors escalfant i sense que hagin de sortir i el contrari amb 9 a la patada inicial. Resultat: 3-6. Cap baixa en contra i cinc a favor.
Despres de la entraga de medalles (que li dona un MJ a cada jugador) es firma un contracte que et dona 20.000 mes cada partit (no dona SO). I amb la entrada vaig comprar una SO d'equip,que ja feia falta.

Nomes em queda esperar a que es torni a jugar la Copa BloodBowl per intentar mantenir el titol i el contracte. Espero que la proxima vegada participin mes equips.

PD: La FIBS (Federacio de Infranacional BloodBowl de Sabadell) esta pensant en cobrar la entrada als equips que es van apuntar i no es van presentar.
Polito.
Polito.
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Polito. Dg Jul 26, 2009 11:33 pm

Nomes volia dir una coseta. La final la vam jugar en menys que res i em sap greu. Pakito, la proxima vegada espero trobar-te a la final i tenir temps per jugar-la be i herba per fumar al acavar.
Polito.
Polito.
Admin

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Harrod_222 Dl Jul 27, 2009 3:40 am

En motiu de que estem a l'estiu estaria be fer la Copa de Blood bowl platja! Si hi esteu interesats i us sembla bon idea diguemo i ens ho mirem!

Harrod_222

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum